\\ Training: Assertiviteit|100% Training &Coaching

Training Klanttevredenheid: van Klant naar Koning

Hoe werkt de training Klanttevredenheid?

De Training Klanttevredenheid is een driedaagse training.
Hier leer je stap voor stap alles over klanttevredenheid, zodat je na de training weet:
  • Hoe je te onderscheiden in communicatie
  • Hoe een sterke klantrelatie op te bouwen en behouden
  • Hoe je van klachten en problemen kansen maakt


Ervaren, interacteren en oefenen staan centraal in de training! Enerzijds delen we theorie en handvatten op interactieve wijze met de groep. Anderzijds werk je in kleine groepjes volop aan je persoonlijke vraagstukken.

Tijdens de training werken we voortdurend aan effectief en authentiek communiceren zodat je treffend en duidelijk overkomt. We bekijken je sterke punten, en versterken je zwakkere punten . Zo kan je je boodschap optimaal overbrengen!

De training wordt idealiter drie tot vier weken uit elkaar gegeven.  Zo heb je alle tijd om de praktische handvatten in de praktijk te brengen en doe je in praktische situaties ervaring op met nieuw aanpak. Hierdoor zal je ontdekken hoeveel andere mogelijkheden er zijn én wat je nieuw aanpak je oplevert. Zo wordt de verandering leuk, energiegevend en klantvriendelijk!

Bekijk hier het boeiende programma van de Training Klanttevredenheid