Training Klanttevredenheid: van Klant naar Koning

Iedereen die in het klantcontact werkt, weet hoe moeilijk het soms kan lijken om een klant tevreden te stellen. De Training Klanttevredenheid leert je alles over klantgerichtheid, zodat je kan ontdekken wat je al goed doet, en wat nog beter kan; en hoe je een klacht kan omzetten in een kans. Zo wordt je nog klantvriendelijker en succesvoller in je klantcontacten!
In de training van Klant naar Koning leer je:

  • Je te onderscheiden in je klantcommunicatie;
  • Hoe je kan opvallen met een bijzonder effectieve aanpak;
  • Hoe je klantvriendelijkheid en relatiebeheer naar een nieuw niveau brengt.

De Training Klanttevredenheid is geschikt voor iedereen die regelmatig contact heeft met klanten, klachten of vragen van (potentiƫle) klanten. De Training Klantvriendelijkheid is in het bijzonder geschikt voor:
  • Klantenservice-medewerkers;
  • Helpdeskmedewerkers;
  • Binnendienstmedewerkers;
  • Callcentermedewerkers;
  • Receptionisten;
  • Telefonisten.


Bekijk nu hoe het werkt!